VA得左啦!雖然真系唔高分
跌左好多..不過都系有第一
師父真系好偏心..
我仲系唔知佢份評賞系要點做
希望呀妹都有第一啦 無我就慘啦..
施家杰話我唔合格比100萬我
hans話唔合格比返金針我
李星話請我食鮑魚
不過我張野60幾分
無啦..100萬無左啦,仲要比20蚊施家杰
第一又點?我的確系好差,
只系因為師父我先有lee 個分
irene媽話佢上年同佢補maths個女仔考試有97分
如果我真系有咁高分就唔洗驚,今次得70幾
第二黃芷雯、第三林美寶、第四方潔盈 李星呢?
我中史合格呀!! l.s都ok.
英文唔知呀. list.唔合格,其他剛好合格
最驚比oral累死
maths37分!好勁!低到咁..
聽日約左施家杰、賴錦茹同潘雋曦食飯之後去畢業禮
唔捨得潘雋曦..佢真系好勁!
|