| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 千秋王子 |
分類: 未分類 |
睇交響情人夢..千秋王子: )
兩日睇完啦.仲差最終樂章後篇
千秋好似超人D主角,
不過個樣差過未來.
佢有幾集上台整到個頭好樣衰.
都系自然好睇d
原來個髮型可以咁大影響力
感覺完全唔同曬.好神奇呀!
個樣唔得可以靠髮型補救.
大個做唔到設計師想去做髮型師
好想開間理髮店,細細間就得啦
野田妹好努力追上千秋師兄
我都要比心機!升唔到上去就讀唔到啦..
即使最後放棄左我都想試下讀,
比師父教我學得太少野,,,
我想認認真真咁讀,唔系堂堂吹水加等佢
我想聽d真系意見嘅意見.
唔系講完幾好之後話唔得要重做.咁樣我會癡線架
仲有呀..我一定要去巴黎一次!
昨天我去左兩個畢業禮
蔡章閣d學生真系同田家炳差好遠
素雯仔叫我去睇佢個fashionshow.
ok啦比起我地個d真系好有心機做
水準又唔系好特出 靚嘅得好少
我覺得我地仲做得過佢地
走個陣見到hans佢又睇書,
咩書都睇,佢唔悶對住佢會覺得好悶
金庸我可以理解,其他都值得咁迷咩?
不知師哥妻子是怎樣的人
好大機會系孤獨終老
之後約左佢地食米線
施家傑拎左我本蔡章閣場刊睇比miss收左
人地真系好有錢,彩色架!仲有一大袋野送添
獎學金好誇張.升到大學就資助一年
我地個場刊..黑白仲要打錯字
咩大堂會呀!仲要系封面..超樣衰
|
|
|
小子=野田妹,哈!
(哭)素雯仔無打俾我呀T^T (因為我轉左電話佢唔知?!) 唉..算了算了.. 不看也算了..唉..(/___\)
|
網主回覆
我無佢咁癲呀.
你轉左我都5知.. Posted at 2010-07-01 10:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|