癡線!去國芳園做野熱死人啦
好辛苦呀.未事過畫野畫得咁辛苦
畫到想掟筆...熱熱熱熱熱熱
眼鏡隨住汗水滑下來..
熱死左..今日幾多度?
無冷氣、系個塊爛地畫野
仲要著長褲,勳勳仲叫我地著長衫長褲..
無正常嘅顏色畫筆..
洗完筆成個頭甩左出黎
畫得好差,,有好多野要修改.
不過無時間都算系咁啦
我同海柔、李星一齊畫個張野
灝文兄起稿..我見到新miss啦
都幾好呀,好貪靚呀,去國芳園仲化妝
我問佢有無結婚,佢話未呀=]
hoho,,,我有gillgill啦,唔可以移情別戀hehe.
miss好好人,d建議都好好,好有用 好鍾意佢呀.
之後去小組..詩欣仔=]整雜誌比wo
畫到定定唔知似咩
跟住去畫畫
今日好齊人呀.好開心!好難得!!
陳頌恆去加拿大讀書lu ~
比心機呀!識返個空姐!
遲d可能約佢地出黎玩..
佢地想去溜冰或唱k. 兩樣都唔岩我..
畫左一個月嘅素描終於完成啦
都好有成功感,,好耐未試過啦
呀妹畫好hea 都幾啦..
亨兄都系咁hea啦,個樣都可以騙到人
如果未睇過原作同有呀妹個幅比較
|