聽日派成績表啦.
預左平均分會唔合格
有好多人要留班
亦都有人要離校
我應該唔會系其中之一
不過平均分真系無咩可能合格.
已經有兩科主科唔合格
唔知英文考成點..應該都系死左
不以物喜不以己悲:)
今次系考得好差,第一次中文同平均分都肥
唔合格聽日要留低..唉..
分享嗎?就系我都唔知點解中文都會咁差
然後就系我同數學之間一定系無繫上一條紅線
咁究竟聽孔子話定莊子話?
-----------------------------------------------------------------
就快返學啦..
好好珍惜餘下嘅試後活動時間
今日..真的浪費了.
又無帶鑰匙.去完小組就流浪街頭
原來呀妹一直系屋企
只系訓左教懶得起身開門比我
都唔系第一次啦.
命中注定的說.
我今日無帶手機出街..
返到屋企都差唔多四五點
鍾意左日劇.台劇根本就同佢無得比
我睇完交響情人夢跟住我的帥管家同紅線
好癲呀,一日睇兩套唔系睇兩集.
----------------------------------------------------------------
悶死左,,連續兩日被困禮堂
今日坐左差唔多三個鐘,
事不關己..點解要我聽?
學生會d野與我無關.今年好多人讚佢地
警長又系講返個d.悶也..
如果我有錢去世博可能會有心機聽
我無興趣聽舊藍色番簡d野.
難忘個五隻福娃..銅臭味過重加外型難看
藍色番簡都算系咁啦..系有d似海綿寶寶
成個世博就系咁比佢破壞曬
雖然話我地唔尊重講者. 不過聽眾都好難受架
沒關係..我最擅長就系靈魂出竅
知道佢地比左好多時間準備
下次可唔可以唔好咁長呀?會死架..
咁唔系會浪費佢地嘅心機咩?
|