Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


放得我地走未? 分類: 未分類

聽日派成績表啦.

預左平均分會唔合格

有好多人要留班

亦都有人要離校

我應該唔會系其中之一

不過平均分真系無咩可能合格.

已經有兩科主科唔合格

唔知英文考成點..應該都系死左

不以物喜不以己悲:)

今次系考得好差,第一次中文同平均分都肥

唔合格聽日要留低..唉..

分享嗎?就系我都唔知點解中文都會咁差

然後就系我同數學之間一定系無繫上一條紅線

咁究竟聽孔子話定莊子話?

-----------------------------------------------------------------

就快返學啦..

好好珍惜餘下嘅試後活動時間

今日..真的浪費了.

又無帶鑰匙.去完小組就流浪街頭

原來呀妹一直系屋企

只系訓左教懶得起身開門比我

都唔系第一次啦.

命中注定的說.

我今日無帶手機出街..

返到屋企都差唔多四五點

鍾意左日劇.台劇根本就同佢無得比

我睇完交響情人夢跟住我的帥管家同紅線

好癲呀,一日睇兩套唔系睇兩集.

----------------------------------------------------------------

悶死左,,連續兩日被困禮堂

今日坐左差唔多三個鐘,

事不關己..點解要我聽?

學生會d野與我無關.今年好多人讚佢地

警長又系講返個d.悶也..

如果我有錢去世博可能會有心機聽

我無興趣聽舊藍色番簡d野.

難忘個五隻福娃..銅臭味過重加外型難看

藍色番簡都算系咁啦..系有d似海綿寶寶

成個世博就系咁比佢破壞曬

雖然話我地唔尊重講者.  不過聽眾都好難受架

沒關係..我最擅長就系靈魂出竅

知道佢地比左好多時間準備

下次可唔可以唔好咁長呀?會死架..

咁唔系會浪費佢地嘅心機咩?






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


robert100 於 2010-07-08 10:46 PM 發表:
日劇good!!!!
一定要睇o既 係 last friend 同魔王...XD!((魔王有韓版有日版!記得係日版!!xdd!))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

靚女係哈日族
Posted at 2010-07-13 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crazymeimei 於 2010-07-08 10:16 PM 發表:
想去小組T^T
成績方面,我們在暑假共同進退吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,要一齊努力=]
Posted at 2010-07-13 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]