| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 14 日 星期三  |
| 裝九方 |
分類: 未分類 |
哈哈!好似好耐無打過字咁
我系呀妹部機到裝左九方
謝謝敏敏特穆爾!
今日返學補L.S
我聽唔明呀.唔想返.
道可道,非常道,名可名,非常名
文學呀...道生萬物..唔記得曬lu:)
後面班4e傻架.我開始覺得佢地系怪物
講埋d我聽唔明嘅野
青兄咬匙羹 ,
如果有d顏色應該會好d ,
透明個感覺唔系咁好
補文學.悶悶悶悶悶..
周子系做左好多野.不過我地唔備課
hehe,,好衰呀,我系505到先亂做.
放左學同青兄去左圖書館之後去置樂剪頭髮
借多情劍客無情劍..希望我會比心機d睇啦,
我相信lee本會好睇,不過上次太悶放棄左
難得今次返左黎屯門一定要借下
何必多情?何必痴情....
3e個陣同敏特一齊背過.回憶=]
3e真系唔系幾開心 我遇強越弱
讀得好差...3a就可以早d同carl佢地一班
成年啦...好似都系融入唔到佢地3a個班.
3a仲可以同師哥一齊睇金庸!
系f.3 咁顛姐..宜家對金書無感覺..
睇幾版就無睇.或者系唔比自己睇啦
怕一睇就會沉迷.咁就唔會享受
|
|