| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 書展 |
分類: 未分類 |
累了..行左好耐.
Hans快謝你師妹 haha.
今日系唔系好開心呢?
青兄、我、敏特刻意遲到..
打算遲15分鐘.等佢地慢慢等下.
點知hans早到.見唔到我地系跑商場跑左9個字
無言...佢熱到濕曬.
雖然辛苦d,不過都算達到個目的
搭車..有青兄的配合.我又入左好多貨
hoho..謝謝青兄!
唉..我唔記得左同hans講叫佢唔好著短褲.
算啦..我相信你已為悅己者容.
入去會展個陣,我地可以行特別通道
佢話:小朋友行lee邊..
叫我地行入去.唔洗兜圈.
不過同我地嘅青上哥哥、hans叔叔失散左
因為佢地唔系小朋友haha
今日買左好少書..
買左兩盒好好玩嘅筆!好開心!
可以畫系眼鏡到架!
青兄畫左個囧系部手機到,敏特部機就系喜羊羊
不過好貴!一盒送比素雯仔做生日禮物=]
之後幫雅儀姐買左兩本書
買左本漫畫比sally姐
好難得買到佢鍾意嘅公仔..
我知佢地收到一定好開心!
我買左一本素描書
因為今朝去完寫生
好好玩呀!!好鍾意!
個老師好好人!話我個素描底幾好
下次可以畫新野遲d玩水墨畫跟住就水彩
好奇待!我無正式學過水墨畫,
水彩系一竅不通
好想好似潘雋機畫得咁靚
今日系書展到見到個哥哥畫野超靚!
用木顏色用到出神入化
我都好想有個哥哥
我相信他畫野一定好勁 , 仲會教我添=]
好夜先食野.
返到屋企..ahmo好似唔同左
可能系呀妹唔系屋企
竟然走過黎叫我抱
阻住我打字!
|
網主回覆
系.我都未行曬 Posted at 2010-07-28 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.
我打算唔畫啦.
無我想要嘅顏色.
你忘記佢啦 Posted at 2010-07-27 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系.護花使者做成點? Posted at 2010-07-27 11:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PC5527 於 2010-07-26 11:45 PM 發表:
嗰個係麥當勞!
|
網主回覆
下..明明個樣就系喜羊羊
你畫功嘅問題! Posted at 2010-07-27 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|