EMI 好唔慣呀..
黎sir講英文??
好好笑.可唔可以比佢講返中文?
生係中國人,死係中國魂,
要我學英文,梗係冇可能!
英語唔合格,更顯我性格:)
數學唔合格,老師負全責!!!!!!!!!!!!!!!!
本手冊同d通告都睇唔慣.要填英文??
我...連呀爸個名都唔識串..
校長講得好少野.好早就放左
都唔知佢講咩..訓左啦
5A加油!原來我F.5啦..好恐怖呀..
點解過得咁快架..點解我無高過架?
好驚呀..就快考公開試.
如果我今年要去考同送死無咩分別.
今年新位揀左系對住黑板第一個位.
後面都系C+同小偉偉,旁邊都系Jessie.
我地左右調轉.難捨難離!
放左學同jessie整南極d野..
呀妹話唔靚..
唔知改左之後會唔會好d呢..
點都好..好過佢地好多啦.
做到唔捨得走..
好熱,無冷氣風扇又吹唔到
搭610見到Xuanxiong.
hao jiu mei jian:)
趕時間走先 haha
原來今日呀姐帶小組.
仲要遲左好多..
無事..校服等於免死金牌!
完左就去食野.
cherry唔發脾氣真系幾好
有261呀!超開心!唔洗熱
呀媽宜家唔比我行返屋企
因為佢行得太多路所以隻腳有事
青上爸爸多謝你呀!
多謝多謝多謝!絕種好人!
今日勳勳sir同我傾計
唔好對我存有任何希望
|