正式上堂.
文學兩堂講作文.
會唔會教唔切架?
28加無限..我地仲有好多好多未教.
英文收功課..grammar差唔多全部錯曬=]
中史坐第一.下堂都系去返後面..
自己坐好悶..但系會留心d
中文407聽歌.唔系好記得d 唐詩..
要揾返d記憶!!
maths無訓到:)
佢講d好簡單嘅野.暫時都明
放左學成班5a留低做maths功課..
奇景呀......
xiexie jessie. 佢寫左張卡比我
返到屋企就包書.
重新包過d文學書.宜家靚仔左好多!
測驗好快就黎啦!5a比心機!
聽日有va堂.要準備受刑啦
潘雋曦.我地都好掛住你呀.
c+杰好寂寞:(
我好掛住你d畫.等緊你嘅新作!
呀妹話佢今日要爭個va第一.
哈哈..你搞點你d IS先啦!有排你受kuku....
未做中文.聽朝先算啦.
將進酒...我地話要拎本文學書黎做個張ws.
本中文書完全系廢嘅..
好頭痛..我今朝好乖咁做maths改正.
差唔多四點先訓
青上爸爸,你有個乖女!
但系...我有5題唔識所以照抄.
驚同jessie wilson d答案一樣
|