Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2010 年 9 月 9 日  星期四   晴天


楚生日 分類: 未分類

林楚瑤生日快樂!

九月九日憶山東兄弟:)

原定清拆紫田村宜家押後左

屯門有吊臂倒下壓中架輕鐵

但系美術學會開會搞到五點先走    悶悶悶悶悶

( 今年可能系羅軸誠做主席..三十幾個幹事  多到嚇死人 )

之後我好乖咁搭961返屋企

好耐無搭過巴士返屋企啦

等車見到d 505L..

覺得好奇怪以為多左架新車

去到屯門站見到個緊急咩車站..

好多架車停左系度

返到屋企先知...

被呀妹話我白痴唔上架免費車...

佢搭左架接駁巴士返屋企:(

早知我都搭啦..唔洗等咁耐..

昨夜行雷閃電好勁..

開左冷氣都聽得好清楚..

應該無咩人訓得到..

TKP F.5嘅同學趕IES

兩點都仲有好多人未訓.好熱鬧的一晚

楚,一定好多人同你講生日快樂啦

我系最準時.因為我系58分開始洗版

楊展鈞原來系同佢隻狗講生日快樂XD

唉..錯過左...掛住搞IES唔得閒去睇閃電

其實我~點半就做曬.之後HEA到2點先訓

ies hea做....cut左好多字..宜家有4494個字:)

學miss law將d表變曬做圖

幫c+ print野.咁就無左26張紙:(

c+ 又唔整好佢份野.要幫佢縮細d圖同刪返d空行

都搞左好耐...下次有時間我會print雙面.

幫jessie print左兩三張個墨盒無啦啦壞左

好彩呀媽之前買多左..換左個墨盒就ok

點解要做ies?好唔環保...

又貴..哂曬D墨!!

軒兄幫低B恩print野..$5.好好人呀!

早知我都叫佢幫我print啦 hehe..

lunch唔記得左無帶飯.

去m記...楚個生日未免普通左d..

無生日蛋糕.....

因為我地個個掛住ies忽略左佢個生日

我都幾衰....連生日禮物都無.... 

楚唔好唔開心啦.生日要快樂:)

周sir都有恭喜佢..我今年生日系day1

最後一年系tkp過生日...( 除非我留班 )

carl唔見左隻兔仔公仔.

希望佢揾得返啦

 

交ies真系一波三折

師姐部機都停左開唔到機.應該交唔到啦

睇facebook  有d人屋企停電ies無曬

因為架505 有d同學差 d返唔切屋企交

好誇張..停左7次電?

我屋企只系 d燈閃下閃下..

 

忘了..

今日5A班個鎖壞左

黎sir唔知刪左門

搞到C+想去廁所但系出唔到去

朱子開窗開返對門  讚!

仲有勳勳今日話我個512幾好

好開心呀...做完512我就收山..

過住歸隱嘅生活.整返好自然為師

但系我個裝置藝術唔得..

好普通..勳老都話做得弱左d

我系facebook到見到一件

又系鍵盤加植物嘅作品:(

 

最後講多次Lily Lam Sheng ri kuai le:)






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


vvlilyzz 於 2010-09-13 10:05 PM 發表:
哈哈...
其實我都無諗過要張揚生日,
只係你地個個都好誇咁講生日快樂...
今年我個生日好多不幸事發生咁@@
你篇qz寫左超多-,-
我都無欣賞閃電,
我覺得唔生日好過生日...
唔係好想過生日.
都幾唔捨得我個15歲...
但都要告別過去,因為過去真的過了去#_#
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

次次生日都好黑.
要張揚都系得返LEE幾年
過左15歲..老啦...
人生苦短...
Posted at 2010-09-13 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]