| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 22 日 星期三  |
| 低B生日快樂 |
分類: 未分類 |
|
配音好kai呀..
低B恩 , 生日快樂
中秋節快樂
落雨都無得去玩....
中秋系青山灣可以見返好多小學同學架
但系今年應該無咩人會落去玩啦
放左學之後就同師父、va小子派食月餅
冰皮黎架!之後有兩個師兄、師姐返黎同我地傾計
佢地同我地傾讀va d野
334唔系咁好..我地好少有機會試其他媒介
好羨慕佢地呀.....五點幾走..無帶姐
返到屋企睇中女告白
好有豪氣呀!
我都好驚我嫁唔出呀
|
|
|
唔怪得夜晚見唔到你啦
嘩...你咁快已經咁恨嫁啦XD
|
網主回覆
我系屋企HEA..咩都無做過
對呀..早D結婚早D退休早D死 Posted at 2010-09-24 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
低B恩^_^ Posted at 2010-09-23 03:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|