今日朝早PSP成班入黎我地課室
同我講對唔住....
太誇張啦..因為我早就已經唔記得左
仲寫左張卡比我..張卡肯定好貴
其實我好驚人講對唔住架..好似gillgill咁..
仲要對住成班講搞到我好唔好意思
算啦 忘記佢啦 唔好成為你地參選嘅一個污點
之後psp派左時間表比我地
之前青上叫我幫手但系我都無幫到
因為真系整唔到....sorry
佢地幫我地整時間表..個個都唔同..真系辛苦曬
仲過左膠添:) 睇得出佢地真系好有心做
但系我都系鐘意super senior多D
Lunch 睇左一陣2012
又要出去補ls啦
好悶 又遠:(
|