我要Jessie呀!!
學蔡詩敏:i need you
我...我要....我要你....我要你的....我要你的愛!!
點解要分開我地?
我要轉呀!!我唔要lee班?
點解又系森森上?無得發顛:(
點解要默書?
歌頌jessie~~~~~~~~~~
你玩曬啦....問有咩修辭手法
明明無錯你話唔系最明顯所以唔比分?
有無人有惠康印花呀~ ~
楚好師奶呀