| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 21 日 星期四  |
| 游返過黎啦 |
分類: 未分類 |
鮎魚呀!快D游返過黎啦!
LEE到有好多野食呀!
有無人可以引到條魚返黎?
我好想訓教..唔想上va唔想上繪本
今日又無帶pe衫
搭27分竟然見到hans..
佢遲左一班車.
去到屯市見到林啟軒.但系佢無上到車.
( 上次又系見到佢先記得有pe堂 )
之後我問hans點解佢著左pe衫..
今日有pe咩????
原來師哥都唔記得左= =
點解你唔著呀?如果佢記得我可以返屋企拎
去到屯門hans話剛走左架505..
我問個田家炳人借電話打返屋企 想呀妹帶比我
但系佢無:( 絕望了..
第二次無帶衫..佢肯定殺左我
去到建安見到一分鐘就搭返轉頭
再問人借手機打比呀媽叫佢拎去輕鐵站比我
好險呀....剛好趕到架53分
差dd就遲到...
中文堂 訓左:)
|
網主回覆
系呀..我好想你 Posted at 2010-10-21 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|