Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2010 年 10 月 21 日  星期四   晴天


游返過黎啦 分類: 未分類

鮎魚呀!快D游返過黎啦!

LEE到有好多野食呀!

有無人可以引到條魚返黎?

我好想訓教..唔想上va唔想上繪本

今日又無帶pe衫

搭27分竟然見到hans..

佢遲左一班車.

去到屯市見到林啟軒.但系佢無上到車.

( 上次又系見到佢先記得有pe堂 )

之後我問hans點解佢著左pe衫..

今日有pe咩????

原來師哥都唔記得左= =

點解你唔著呀?如果佢記得我可以返屋企拎

去到屯門hans話剛走左架505..

我問個田家炳人借電話打返屋企  想呀妹帶比我

但系佢無:(   絕望了..

第二次無帶衫..佢肯定殺左我

去到建安見到一分鐘就搭返轉頭

再問人借手機打比呀媽叫佢拎去輕鐵站比我

好險呀....剛好趕到架53分

差dd就遲到...

中文堂 訓左:)






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


sweetmilly 於 2010-10-21 10:37 PM 發表:
long time no c :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀..我好想你
Posted at 2010-10-21 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]