Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2010 年 10 月 29 日  星期五   晴天


分類: 未分類

唔好走..唔好走...

我地一定要一齊學畫畫架

陳頌恆走..黃灝霖走..gillgill走..倫嘉穎走...

我仲學黎做咩?

gill要考試啦..

下個星期五可能系我地最後一次一齊畫畫

gill唔學..倫嘉穎都唔會再學

gill考完試都要讀大學出黎做野

好可能唔會再返...

我仲邊有心機學?

我知我地堂堂掛住吹水..

唔系真系用好多時間學.

我知佢地學黎無咩用

但系..唔學我地就見唔到面啦..

只有系畫室畫先系最開心最輕鬆

我唔系真系咁鐘意畫畫

因為自己畫好大壓力...

講到lee個話題..個個都好sad.

勾起好多好多回憶

gag王gag后、pizza、霸曬成條街、蝦條、

豺狼、jimmy、zita、小夫、陳頌恆條眼眉......

返屋企途中 竟然見到黃灝霖

叫左佢下個星期五返黎..

佢可能會同個同學一齊調過黎

佢唔想倫嘉穎都唔返...

天下無不散之筵席?

今個十二月我地會去bbq...

因為連pizzabox都執左

還有...倫嘉穎同黃灝霖都未信主..

對不起...好對唔住佢地..

因為我無盡力.

 

gill 考試加油






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


sweetmilly 於 2010-10-31 07:29 PM 發表:
未信主??
你邊度有對唔住我呢地??
識到你地我真係好開心-)
不過要分開係遲早ge事...
要不斷行前牙*
前面ge路等緊你行...
5好怕,我地會倍你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都無盡過力..
可唔可以唔分開呀?
畢業之後仲會唔會繼續學?
唉..我真系會好唔捨得
Posted at 2010-11-01 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JessieLaw 於 2010-10-31 09:43 AM 發表:
唔係畫室見姐,可以約出黎架ma;)
小學畢左業咁耐以黎,我同d小學fd一直都keep住出黎玩,
地點唔同左,但係人都可以照舊,
而且我同小學同學們既感情依然深厚,所以真係無須唔開心﹗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

見少一個星期都唔開心:(
Posted at 2010-11-01 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



robert100 於 2010-10-29 09:32 PM 發表:
係嫁...天下無不散之筵席.....
你最幾次面對可能唔習慣, 不過之後會發覺, 一章回o既結局係另一張o既開始......
又唔可以講係結局o既,因為大家o既友誼都仲係到, 可能只係少見左....
人生就係一頁一頁不同o既野交織而成....加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真系讀文學窩:)
我地一齊學左好多年啦
仲friend過所有同學..
真系好唔捨得
Posted at 2010-10-29 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]