琴晚執FILE
癡線..好多書蟲.有D壓到扁左癡系張紙到.....
今朝起身睇人魚大海戰 好好睇=]
全部都系問呀姨借..
仲有綠之巨人同大雄的恐龍!
今日唔洗出門口 好舒服呀!
真正嘅假日:)系時間溫書啦
呀媽5系屋企無人煩住我
最後..下宙做左8題數就收工
又睇心之谷!宮崎駿!
好期待呀!借東西的阿麗埃蒂25號上啦!
張海報幾好..因為佢突然之間好鐘意紅色!
用衣夾紮頭髮?正!
諗起紅社啦啦隊紅黑白綠實在可怕
得閒:) 功課遲d再算.今日點都要hea到盡!
見到咩就畫咩.紅色呀!!!好靚!
我細個好憎紅色同黃色..
盒油粉彩乾曬:(
|