28/5/11 睇完展覽決定轉畫室.
我要識畫畫唔系只系識上色.
仲要試多d唔同嘅物料.
唔想再畫埋d無咩用嘅風景畫.
我為五斗米折腰:(
暫別大師父.
永遠都唔會忘記這充滿人情味嘅畫室.
一個真正令我享受畫畫嘅地方.
謝謝七師父 謝謝素雯仔 同七叔睇展覽唔驚行冤枉路.
睇嘅時候留意埋系邊一個國家
回望我過去多少的失意,但祢每次每次也在旁, 是祢抹我淚痕,是祢揹我經過..