點解我從來都無去過學校d團契?
我畢業之前一定要去一次
可能以後都無機會..
升上中學出team以望錶同睇d師奶跳舞為主
讀完、作完野就收工. 睇聖經?我熟甜美日程多過聖經..
我可以用最後幾個月時間作改變嗎?