Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2011 年 10 月 17 日  星期一   晴天


白痴豬豬 分類: 未分類

笑左.. 今日測完通識要留低

講全級每科最尾個六十個要去補YOT D補習班

點知佢要我補嘅唔系數學@@

系中文..hahahaha

低b仔..又系oral累事..

次次都得一兩分..其他卷識飛都無用

假如我肯屈服. 結果唔會咁糟糕

 

之後數學又唔合格.mc差一分 longQ差兩分

我知份卷好淺..肥佬我預左

看...  我份卷錯D野真系千奇百趣.

份卷有齊所有有機會出現嘅CARELESS MISTAKE:)

STEM-AND -LEAF DIAGRAM 睇右唔記得睇左

2睇左1  ;明明計緊n寫左x ; PP-1 U-1 ;

將兩個答案加埋.我寫左其中一個數落去之後唔記得計等等等等

保守估計無左十分= =

我睇D錯誤之後真系SAD左

錯兩三個都無咩大不了..

但宜家系........






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


kaMan03 於 2011-10-17 10:53 PM 發表:
恭喜唔洗被迫補數~~
BTW 你下次真係要小心D 咁都可以比人扣到十分PP/U 神手的說
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

神手:)
Posted at 2011-10-20 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JessieLaw 於 2011-10-17 08:17 PM 發表:
仲話28分差唔多.. 下次小心d喇屎欣!:)
原來今日留低個d係去yot d補習唔係放學留係學校強制補課?
陳屎你講野大聲d喇 我坐係你隔離都成日聽唔到你講咩/_\!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

盡量啦:):)
Posted at 2011-10-20 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]