終於終於等到星期六啦
今朝返去sba
被珊珊小姐嚇到無朋友
個timer響左仲叫我做總結
i...i...i... 之後講左一句不足十個字仲收左檔
傻仔杰仲叫我continue..
暗暗叫苦..我完全無準備要做conclusion
傻仔..原來佢地比機會我講埋最後個pt
最後ms fan話我地個組講個好急
系呀..琴日練個陣用中文都超曬時
到中文小組討論
對唔住呀..我唔知系共識題..
跟住行去屯市
系市鎮公園hea左陣就去配眼鏡
然後去買錶
買唔到錶呀..錶面太大..
琴日同jessie去睇過.但系貴個d呀媽唔肯買
佢知我好快就唔見.
配眼鏡... 我唔記得左系咩..藍色?
之前個鏡框被我撞歪了..一高一低
右眼只系深左25度.我仲未破三百
大娉500系屋企都唔帶眼鏡
話鐘意個種朦朦地嘅感覺
瘋色!!娉娉!!
返到屋企就訓訓訓..訓左兩個鐘
被個頭好大果個電話嘈醒左叫我scan野.
佢已經認左個頭好重
一個星期裡面總要有一段時間系清醒
最近總覺得訓極都唔夠
之前三點訓完全無問題
但系宜家十一點半已經想訓
|