喂呀!好靚仔呀!
今個去BU聽野.個professor好靚仔呀!
但系..佢左手無名指已有戒指
佢系外國人.全程講英文
李星隔黎個女仔好勁!問左個呀sir幾次野
佢母語應該系英文..好好聽.仲好聽過aster 好令人羨慕
佢仲問李星問題..李星好蠢呀!
點解唔問人拎msn電話
聽完之後我知我唔洗交作品都得
完全無可能入到 2500人報收五十幾
人地個個英文都咁勁 好自卑
糟了...我聽完之後好驚..唔好同我爭di 好唔好呀