前兩日死左.去左玉兒姐屋企玩.食左d青瓜沙律
我完全唔記得自己唔食得青瓜.
半夜起身嘔..嘔完就好D..只系暈到行唔到
最慘系冷氣機都壞左..熱..
去到夜晚去睇醫生.腸胃炎同少少感冒
哈哈..我好耐無試過發燒..102.4
怎樣?我有無高左?
返學校聽講座..悶........
同左C+講我懷疑佢副眼鏡系訂造:D
無計...個頭太大
放榜嘛...完全唔緊張..
那個什麼心理測驗測左我系虔誠嘅基督徒!!
正是!!全中!
「我一生所經歷的一切 全是主為我精心設計」
到時先算..
大學唔會有我份.如果衰到5個2都無....新毅進、自修 仲有其他路咩?
仲有個一堆副學士.IVE讀DESIGN仲出名啦..我何必要考慮副學士
我呀媽仲話我咩都唔諗...要驚就驚到時出黎做野無人請你個女.覺得你個女D DESIGN太爛
大娉..... 江湖啊
如果我MATHS有 2我即刻去覆卷!
|