我做錯做好多決定 浪費左好多時間 令到好多人失望
我總覺得我唔應系生於世上
心裡暗暗佩服蟹子 我知道我唔可以學你甘
我唔想啊爸啊媽傷心 雖然佢地宜家都唔見得好好
對唔住 我完全無知自己搞緊咩 我知道我系好有問題
點解甘多人死唔見我死
真的啦 如果我宜家就有一場大病 可以離開E個世界 我會覺得舒服好多
我唔想再捱落去 我只系做唔出姐
蟹子 你宜家過成點 我地半班都好掛住你
Kelvin同Lemon好似得返個軀殼甘
我地想遲D去探你 唔知你宜家D骨灰系邊
過左vtech個project之後我地去探你啊
會唔會已經撒做落海?我地一直都愛你
|