今日放完假,係時侯番學喇,當我見到啲同學個陣都有啲啲呆滯及無奈,FunG又唔還錢,算喇,聽日出糧佢會還ga喇!!!!倒數講既大話都Bee爆左出去,好彩冇被人折磨(Chi mei,肥波),上美術堂可以玩肥波,爽曬la!!!!!
依家有肥仔車我唔使驚遲到,Yeah!!!!
放學後既例行公事就係補習,條茂利負責人睇着我走,仲講我靜靜雞咁走,叫我個fd同我講下次唔好,好無奈lor!!!!之後喪明上左我屋企玩下野,等我食完飯就一齊走!!!
夜晚去左打波,冇乜特別!!!!