今日上半日,今曰上體育堂幾好玩,爽爆!!!!下就肥仔車我番去上聯課活動,訓足成個鐘,之後去左塔石玩,yeah!!!!
下就補習,好勤力啊,溫曬中文,數學,好野!!!!8點幾去打波,得番半邊場(另外半邊裝修),好彩唔係好多人,有三個人識超多語言,邊打邊講,o曬咀,強!!!!!