今朝起身睇電視見到9℃,超開心,因為唔使吹風!!!!串死小寶寶!!!!!
上音樂堂串阿Bee,唔夠我串,搞到我俾佢打,屌,好慘啊!!!!!好彩落堂打番葉子賢!!!!
放學去左塔石打波,肥仔好搞笑啊,笑到我仆街!!!!
夜晚咪又係補習........無奈!!!!!!!
番到屋企睇左一陣籃球火就打機la!!!!!yeah!!!!!!!冇琴日咁慘,好彩啫!!!!@_@