今日番週會,又比人捉頭髮同褲腳,本爽miss都唔捉褲腳,最衰個大粒墨,抄他x的!!!!
上健教就訓足一堂,上maths,哥個施xx好煩啊,抹啲黑板粉落我到,超冇禮貌lor,叫我做數,又係側邊吵生曬,超煩lor!!!@@
上體育阿sir叫我遲啲禮拜3番去練波wor,唔係咁想番### ~.~ 跟住番完聯課,去左買鞋,ye ye
去到補習社,玩哥個烏蠅,超好笑
夜晚打波條友超冇品lor,芧完我,我x佢,仲好意思xx番我wor,其他人都看不爽,幫我忙xxxx佢,活該!!!