今日好倦啊,成日都訓覺,訓左又俾人整番醒,搞到我好不爽ah >.<
下就默中文,寫錯個作者名,,,小測地理都ok識la,,,放學賽波,得我同bee有去,打俾低b峰,又不肯黎,跟往揾左個唔識ga人幫,,又輸4:3,,,,,無奈