彈lun!!!!!!!!!
記住睇a
cherence
暱稱: 彈lun
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-25
中秋節
黃天朗生日!! 恭喜晒
2006-09-25
2006-09-12
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


新日記 愉快 分類: 未分類

今日開始打日記  正a!!!

今日去左補遵理

見吾到賓爺同埋周建東

好悶a  

點知去到差吾多落堂個陣

賓爺係出面入來

我地成班人都睇住佢

原來佢今日搭錯車  又遲左出門口

搞到落堂先到

哈×2  笑死我la






訪客留言 (返回 cherence 的日誌)


gigiansweet 於 2006-04-30 08:59 PM 發表:
我知喇=3333=*
遵理係邊度架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都吾知點講a
Posted at 2006-05-06 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



陳先生 於 2006-04-30 12:48 PM 發表:
嗚嗚〒.〒講起黎真係好慘

最衰我尋日聽收音機聽到好夜~"~

搞到我9點3先出門口 之後去到車站見到架拖卞車 諗住係元朗車喇~(元朗車通常係拖卡)

點知佢一關門.....(嘟嘟嘟嘟....beccccccc bom) 就講話係tswc(tin shui wai circlelar)

去到下站時 我係到諗搭車好定跑去返好 (事關等車要成2個字) 好喇 跑返去!

正當我返去車站時 個死人元朗車岩岩關門 上唔到去 當時既情況真係-> OTL (叮叮...)

就係咁搭10去到遵理 位都未坐曖就走~~~~~~~~~~(還我時間 囧)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

低死la
賓爺!!!!!!!!!!!!!!!
Posted at 2006-04-30 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



- YANLY! x* 然 於 2006-04-30 12:18 PM 發表:
-----------------
hi` -v-
算啦`賓爺系咁咖啦!
原諒佢吧` 哈xD
-----------------
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉!!!!!!!!
Posted at 2006-04-30 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gigiansweet 於 2006-04-30 11:53 AM 發表:
咩叫補遵理?
落堂?
全班人?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去遵理補習a
Posted at 2006-04-30 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]