| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
Band!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日好似平時咁上堂
上中文堂
白sir派卷
我好驚aaaaaa
好彩
中文卷有43分
吾係好低a
聆聽14分
勁a

之後放學去左教會
今日教新歌
正!!!!!!!!!!
我會加油ga la
555
|
|
|
卡因 於 2006-05-06 07:06 PM 發表:
無咩呢個可能囉~!!
我都唔知自己係份野度寫左d咩~
印象中,好似一大堆廢話....
|
網主回覆
算la!個個都係咁ga la Posted at 2006-05-06 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
卡因 於 2006-05-05 08:49 PM 發表:
你家下係串我地呢d未派俾o既人牙?!
如果我唔合格,
你就一定....p硬俾我睇!!!!
|
網主回覆
你一定高過我la Posted at 2006-05-06 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你中文卷咁快派既??
我地星期一先,,>V
你57分?
唔知我幾多呢?呵X2!!*
|
網主回覆
哈哈!好高分aaaa Posted at 2006-05-06 11:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|