| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
剪頭髮!  |
分類: 未分類 |
今日morning趕吾到班車
所以要行番學校『慘』
之後今日d堂好悶
又冇到對卷
到左lunch
我同謝子&堅堅去左食包
因為佢地要儲錢被我份生日禮物a 哈哈

之後geog test
好似易過其他科wo
放學
我地全班被人罰
唉
到左搭8到
走人
我同bb去左剪頭髮
禿鷹la今次
點算a
番到屋企
見到我家姐同舅舅
佢地話同我游水
點之游游下「抽跟」
差d滲死
唉!!!!!!
搞到差d要同你地say good bye

|
|
|
松本潤勁野~~~ 於 2006-05-10 06:20 PM 發表:
|
網主回覆
你都try下
好正wo Posted at 2006-05-10 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
卡因 於 2006-05-10 06:19 PM 發表:
個頭像好得意!!(對眼識閃個個)
geo.好易咩?!對我黎講ok啦~
剪左頭,幾型牙!!
靚仔左喎~!!!!
|
網主回覆
係a
好形ga
haha Posted at 2006-05-10 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|