| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 14 日 星期六  |
幾時先完全好返架  |
分類: 未分類 |
好K煩呀
塊面D焦甩左喇
係就係幾開心
不過...
仲有紅紅地
我希望快D散啦
快D變返靚啦^^
寶寶變大了
你比我既水晶寶寶
長大了...
好靚呀!!
多謝多謝呀 
|
| 發表時間:2008-06-14 08:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
~ 心情唔多靚 ~  |
分類: 未分類 |

尋日我唸住叫左你起身之後你會返工
點知我ONLINE先知你冇返..激死我喇!
你有冇重視過我UP過D乜架
唉~你咁Q大個人都唔識唸架
唔返工係屋企發膠咩...
你有冇責任感架
一句話唔想就唔返
人地點睇你呀
有D分寸好冇
邊個唔鍾意玩架
但係唔可以掛住玩而咁做囉
唉...
你真係可以放長假慢慢玩喇
你令我好失望呀>.<"

冇胃口呀>.<"
尋晚訓得唔好
早上飲左包奶奶咋..
到下晝食愛心飯局^^
之後就冇食過野LU..
真係食唔落
你我仲嬲緊你定係咩
個心總是拿住拿住
係撜你唔抵 
|
| 發表時間:2008-06-14 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
發膠中>.<  |
分類: 未分類 |
"" 唉~
今日好似未回魂-0-
成K日都好K眼訓...
都唔知做乜膠""
勁滿足,有隻豬唔鋸呀..哈哈哈哈
一早嘈醒細傑哥你訓,
又唔比你訓返,
你冇醒我啵,^^
...不過你話"呢隻豬仔好K麻煩"..哇卡卡
我地大笑完一個早上,
你仲同我講話發夢見到我,
你仲K麻煩,傾到唔願返工,
你真係巧得意呀!
我會渣渣油架咯
下晝...
巧多謝你喔!
我咁冇記性>.<",
豬前你教我既野唔記得
真係巧對你吾住>.<
呵呵~
呢期我反完LU,
下個WEEK Monday要Implant
我驚我有驚恐症
因為我親愛的定心丸唔向度>.<"
希望順利啦!!
希望你果日放假放得安心,
我地唔會打攪你架..
唔巧擔心喔!!
我會溫熟果個MOS KIT架喇...BABY^^ |
| 發表時間:2008-06-12 09:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
今日呆晒LinG  |
分類: 未分類 |
今日勁冇心情
唉 ~
唸住今日心情都會好似平時咁. . .靚靚架嘛
點知呢個Morning >.<"
係我之前冇通知你地,
所以搞到你地咁幹同咁亂>_<"
下次我唔會咁架喇∼
下晝我仲衰
完全好似呆產。_。
去左太空一樣,
好采冇比人發現
如果唔係. . .
分分鐘比人掟我去火星探究. . .
哇卡卡. . . |
| 發表時間:2008-06-11 09:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
~ 擔心是對的 ~  |
分類: 未分類 |

五星級失敗
唉!! 本身人地都唔算係一個靚女. . .
宜家面上多了. . .心痛的傷痕,很難受. . .
希望快D好返啦!
宜家只好等待新傷口盡快復完. . .>.<"
一痛未停一痛又起>.<"
牙肉腫痛,是燙傷還是牙肉發炎. . .
冇胃口,冇心情,就快連感覺細胞都錯晒. . .
我的天空難度從此劃上灰色???
謝謝你以往用心的教導
今日本身好擔心,不過好采有你既貓紙^^
同埋你一直以來用心良苦咁教導我呢個冇記性既Baby. . .
如果唔係今日我一定淆晒底
好似上戰場咁,
以往你一直陪伴住我,
都不知幾有安全感^^
上戰場前一刻都好淆. . .
不過,最後當然大難不死...
好采唔洗MOS. . .幾咁驚. . .
驚. . .係我怕亂^^
以往有你地教導,我又洗乜驚啵^^
謝謝你們一直對我不捨不棄 >3<
|
| 發表時間:2008-06-10 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|