只要您開心,我就開心
只要您安全,我就放心
只要您需要我 ,我24小時都陪住您
只要您想傾計,我係您最佳既聆聽者
您吾開心,我氹番您開心
您想喊既話我借個膊頭比您挨
您想開心,我陪您顛
您想發洩,我吾理全世界都陪您嗌
因為您係我一世既朋友

cherie1004
暱稱: Cherie
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
是否要離開?!
我做錯了
仲洗問咩
最完美的女人?!
通頂後遺症
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 345
站內搜尋
2008 年 6 月 14 日  星期六   雨天


幾時先完全好返架 不安 分類: 未分類

好K煩呀

塊面D焦甩左喇

係就係幾開心

不過...

仲有紅紅地

我希望快D散啦

快D變返靚啦^^

 

寶寶變大了

你比我既水晶寶寶

長大了...

好靚呀!!

多謝多謝呀

發表時間:2008-06-14 08:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


~ 心情唔多靚 ~ 不屑 分類: 未分類

尋日我唸住叫左你起身之後你會返工

點知我ONLINE先知你冇返..激死我喇!

你有冇重視過我UP過D乜架

唉~你咁Q大個人都唔識唸架

唔返工係屋企發膠咩...

你有冇責任感架

一句話唔想就唔返

人地點睇你呀

有D分寸好冇

邊個唔鍾意玩架

但係唔可以掛住玩而咁做囉

唉...

你真係可以放長假慢慢玩喇

你令我好失望呀>.<"

 

冇胃口呀>.<"

尋晚訓得唔好

早上飲左包奶奶咋..

到下晝食愛心飯局^^

之後就冇食過野LU..

真係食唔落

你我仲嬲緊你定係咩

個心總是拿住拿住

係撜你唔抵 

 

發表時間:2008-06-14 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


發膠中>.< 疲倦 分類: 未分類

"" 唉~

今日好似未回魂-0-

成K日都好K眼訓...

都唔知做乜膠""

 

勁滿足,有隻豬唔鋸呀..哈哈哈哈

 一早嘈醒細傑哥你訓,

又唔比你訓返,

你冇醒我啵,^^

...不過你話"呢隻豬仔好K麻煩"..哇卡卡

我地大笑完一個早上,

你仲同我講話發夢見到我,

你仲K麻煩,傾到唔願返工,

你真係巧得意呀!

 

我會渣渣油架咯

下晝...

巧多謝你喔!

我咁冇記性>.<",

豬前你教我既野唔記得

真係巧對你吾住>.<

呵呵~

呢期我反完LU,

下個WEEK Monday要Implant

我驚我有驚恐症

因為我親愛的定心丸唔向度>.<"

希望順利啦!!

希望你果日放假放得安心,

我地唔會打攪你架..

唔巧擔心喔!!

我會溫熟果個MOS KIT架喇...BABY^^

發表時間:2008-06-12 09:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


今日呆晒LinG 呆滯 分類: 未分類

 今日勁冇心情

唉 ~ 

唸住今日心情都會好似平時咁. . .靚靚架嘛 

點知呢個Morning >.<"

係我之前冇通知你地,

所以搞到你地咁幹同咁亂>_<"

下次我唔會咁架喇∼

下晝我仲衰

完全好似呆產。_。

去左太空一樣,

好采冇比人發現

如果唔係. . .

分分鐘比人掟我去火星探究. . .

哇卡卡. . .

發表時間:2008-06-11 09:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


~ 擔心是對的 ~ 傷心 分類: 未分類

 

五星級失敗

唉!! 本身人地都唔算係一個靚女. . .

宜家面上多了. . .心痛的傷痕,很難受. . .

希望快D好返啦!

宜家只好等待新傷口盡快復完. . .>.<"

一痛未停一痛又起>.<"

牙肉腫痛,是燙傷還是牙肉發炎. . .

冇胃口,冇心情,就快連感覺細胞都錯晒. . .

我的天空難度從此劃上灰色???

謝謝你以往用心的教導

今日本身好擔心,不過好采有你既貓紙^^

同埋你一直以來用心良苦咁教導我呢個冇記性既Baby. . .

如果唔係今日我一定淆晒底

好似上戰場咁,

以往你一直陪伴住我,

都不知幾有安全感^^

上戰場前一刻都好淆. . .

不過,最後當然大難不死...

好采唔洗MOS. . .幾咁驚. . .

驚. . .係我怕亂^^

以往有你地教導,我又洗乜驚啵^^

謝謝你們一直對我不捨不棄 >3<

 

 

  

發表時間:2008-06-10 09:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]