cherie1021
暱稱: ..*兒 °[█
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
冇聊o既1 day
happy new ye...
阿倫 happy bir...
happy day∼
boxing day

日誌分類
全部 (9)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 167

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


x'mas day(x'mas party) 分類: 未分類

今日同牙ray,阿倫,阿廷,wai,ping,阿屎一齊去睇戲..睇o左2套..

1)哈利波特火盃的考驗    2)king kong

睇完之後去唱k..唱完去食日本料理..我地o係大久保交換禮物∼之後阿屎做護花使者送wai同ping佢地返屋企∼

而我就有2位護花使者:牙ray,阿倫∼阿廷有事去o左mk..

返到屋企..將佢地d禮物放哂o係我棵mini x'mas tree度..聽日先拆

 




2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


朱古力雪芳蛋糕 分類: 未分類

今日9點起身∼叮o左碗柴魚花生o既叮叮粥食..之後出o左去吉之島買野..

大概12點幾我就開始整雪芳蛋糕∼12點9...牙ray同阿倫到喇..可惜仲未食得..焗緊!

1點3焗好喇...朱古力雪芳蛋糕新鮮出爐..之後俾佢地食喇∼牙ray話..正呀∼阿倫話..好掂∼佢地幫我食哂個cake...之後傾計..傾o左成3粒鐘..之後佢地就走喇..




2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


x'mas party前奏 分類: 未分類

尋晚9點去o左e院...拆石膏...e生話我已經好得7788...happy!

今朝牙ray黎接我..阿倫今日唔駛返去補習..所以冇接我...因為我同佢都唔知醒..所以冇食早餐就返學喇∼

放rest,牙ray黎班房搵我,之後牙ray,我同阿廷去o左麥記..我買o左魚柳包(走醬)+薯餅+熱朱古力..佢就買o左豬柳漢堡+薯餅+熱朱古力+咖啡..阿廷買o左個精選早餐+奶茶..由於太趕time既關係..我地返學校食..1返學校我地去o左我個班房度食..牙ray”滅”o左1舊仔豬柳漢堡餵我食..因為我太為食喇 ..我都”滅”o左舊魚柳餵佢..haha..阿廷話我地好煙韌..haha..不過如果俾阿倫見到..阿倫就會唔開心..

到o左放學..牙ray帶o左我去pizza hut..去到見到阿倫,阿廷,wai,ping..原來係慶祝x'mas..佢地好耐冇食pizza wo..食o左至專批and其他野..好正∼食完之後..我,阿倫,阿廷同牙ray就返歸lu∼




2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


開心o既1day 分類: 未分類

今日好開心呀∼7點幾阿倫黎接我..ray遲到..我同阿倫o係麥記等佢....等o左好耐都未見佢..我就打俾ray問佢o係邊啦∼佢話我後面..之後同我say sorry..因為尋日話同阿倫一齊黎接我..點知佢唔知醒..(ray係個懶訓豬!

行行吓見到阿廷..之後阿廷同我地一齊搭mtr..返到學校阿廷扶我入班房(thz呀阿廷)...阿廷坐左我隔離..之後見到joanne啤住我...佢一定以為我鍾意阿廷啦∼不過我冇理佢..因為阿廷同我講過唔鍾意佢..當幫下阿廷∼今日補英文..本來由麥sir補...補補下由martin(科主任)教..佢仲讚我篇文作得好..(多謝matin∼)

12點放學..我自己行出去走廊..諗住出去等佢地..行o左2步就見到佢地行緊過黎..之後我地搭mtr返坑口之後就返o左home喇∼

 



« | 1 | 2 |



tofumonzter@createblog.com