尋晚9點去o左e院...拆石膏...e生話我已經好得7788...happy!
今朝牙ray黎接我..阿倫今日唔駛返去補習..所以冇接我...因為我同佢都唔知醒..所以冇食早餐就返學喇∼
放rest,牙ray黎班房搵我,之後牙ray,我同阿廷去o左麥記..我買o左魚柳包(走醬)+薯餅+熱朱古力..佢就買o左豬柳漢堡+薯餅+熱朱古力+咖啡..阿廷買o左個精選早餐+奶茶..由於太趕time既關係..我地返學校食..1返學校我地去o左我個班房度食..牙ray”滅”o左1舊仔豬柳漢堡餵我食..因為我太為食喇
..我都”滅”o左舊魚柳餵佢..haha..阿廷話我地好煙韌..haha..不過如果俾阿倫見到..阿倫就會唔開心..

到o左放學..牙ray帶o左我去pizza hut..去到見到阿倫,阿廷,wai,ping..原來係慶祝x'mas..佢地好耐冇食pizza wo..食o左至專批and其他野..好正∼食完之後..我,阿倫,阿廷同牙ray就返歸lu∼ |