| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 16 日 星期五
|
|
腳板痛@@" |
考中文牙今日..又做唔哂喇..第二份*
SO BAD SO BAD""
冇背詞語牙又..只系識得個2個咁大把..唉
作文..早早作完有好多時間剩..
做乜唔將D時間搬去之前個份到喎..
放學番屋企食飯..2:00先番學校補數
唉唉*都唔記得哂喇..佢地教極我都唔記得..好蠢牙-W-
都溫唔到幾多喇..唉*溫個陣再研究過!!
4:30同recan走左去啟豐食野..下就食左個杯麵唔夠飽*
班人好白痴牙..又煩喎,.識唔識寫個羞字牙?!
之後去海翠行..再過去沙灘個邊..
行石春路牙..痛到咩咁*真系身體唔多好喇..
唉*行行行...都有行左成7個圈架..堅呢?!
內功黎架...哈*
超痛..玩多陣,,影相啦..
8點幾番到黎*
|
|
TIME︰2006-06-16 09:33 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 129 | »
|