| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 30 日 星期二
|
|
再不會容易了!! |
今日要轉星5既堂..出門個陣幾驚拎少左野
點知..點知真系拎少左中史簿呀*超失察喎
做左架喇..反而拎左本筆記呀痴線..*唉
libs..睇野*無聊咁 pth"睇書..幾乖呀我..唔~
小息同人玩個d夾唔夾..但其實我隻手咁細
咁米同個個都唔夾囉@@都唔咩既..呃人架!!
maths..天哪!!好多堂都冇聽過書嚕..
依家教到邊都唔知..得番咁少時間*點好?
eng"到我present ers喇..真系好核突*算啦
之後又俾佢見到我玩喇..做咩次次都俾佢見到之餘仲要叫我個名
唉*之後揀歌..以為我地gp冇得玩*
都總算個奶奶有少少良心..但佢d態度超乞人憎喎*
lunch"要番去拎簿..之後去鋪頭仔*
i.s"佢地講d書..爆眼訓呀*仲要鎖鬼埋個冷氣..死啦佢
熱鬼死人咩?!
chin"做工作紙..
放學*留起課室hea左陣..5:30走了
[笑..再不像從前這麼易]
|
|
TIME︰2006-05-30 08:46 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 129 | »
|