| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 3 日 星期三
|
|
又一日嚕>3< |
又落喇..好鬼煩呀/擔庶咁煩..唉*
靈修..俾呀sir話喇*今次測到好差呀..成班都退哂@@
第1名都唔系我地喇..唉*
下年系點就靠哂黎緊既考試喇..死啦
時間過得咁得鬼快..過多排又話要大考*考極都唔完既..煩死
maths"好耐都未試過..好俾心機做數呀同呀沁
做得好快呀..
cl"終於都教哂喇..正左咁多堂@@
小息落去食野
i.s"睇野*好攰好眼訓@@
eng"佢行黎行去都個行..唔識去第2度架咩
佢地話佢成日都望d女仔架@@好色怪
佢都唔知系米教書既..唔知學到d咩
chin"對工作紙..
導修*有人發脾氣..之後又有人搧風點火*
攪到呀sir又嬲*真系未見過佢咁惡話人架!超大聲
之後又攪到2個都唔開心咁..唉
為咩喎..做咩好地地又會咁喎*真系為左啖氣?!
放學*同rain kary carman起下邊坐@@
好悶呀..又唔俾打波喎*
之後去ok買野..番番學校等irene"
起drama坐左陣同佢走啦/
之後搵kary..去左m記坐..之後買d野走嚕
|
|
TIME︰2006-05-03 09:13 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 129 | »
|