昨天個fun真係正到爆`
仲同fk fishjai影埋貼紙相`
4/10同fish fui bb 去睇phy 哈哈` 好期待哇`
唔知18/10會唔會有人約我呢`xddd
有d想去winkie生日會`
想winkie同我講生日快樂tim
可憐的我`
唔係fans club-,-沒錢入

quiquiiuiii cheung個hd 好型-3-''

比fuiiibabiii個ban
佢話我仲ban 樣左`哈哈`
不嬲都樣`
哈哈`佢話我之前整得令d-,-
死fk
<---b 敏`給我的`
<---回禮`
<--前天整的`
哈哈`
調色相`
可以令`xd

重申講多次`
我最憎紫色`邊個整紫色ge野比我or送d紫色ge野比我``
小心我粗口問候
|