今日遲過敏敏`XD
不過都早左`
因為我又等左5架電梯
番到學校
唔知做咩好似好靜咁`
但原來`係因為男生都去`SWIMMING XD
第一堂`PE
星期制的PE堂`
都好悶`
因為得個55分鍾`
換3+熱身+都用左好多時間
仲邊有時間做其他野?
第2堂`英文`
LISTENing =)
第3堂`中文`
對ws咋`悶`-口-''
第4堂`pth
成堂都係到做功課-,-
因為真係好悶`
同埋成堂係到講`粗口
真係唔得`
今日開始唔可以再講`
如果我再講`
我請敏敏飲野`
lunch 許留山`xd
食完野`番到classroom
我地又講2.54吋`xdd
過左一陣`
鍾培泥左`
係到講佢地個maths 老師
如來佢地maths 老師好差`
你一唔識做就會話`:(你有沒聽書架`....[仲有好多好.但我唔記得`])
之後我問佢 個老師咩樣架`肥唔肥架`
係直髮定係咩`
佢就話`波平如鏡`
笑左我超耐`-0-''
l.s堂`
成堂叫`teacher-,-
最後`path
成堂都好悶`
又悶又冷`-,-
點知我頂唔順`
同個sir講`
可唔可以關左個冷氣佢`
我好冷`-,-
佢就話`:(其實就落堂`)
我話`:(我真係好冷我頂左好耐`)
點知放學就係因為咁`
我就比lmk罵`-,-
話我沒禮貌`
其實係真架嘛`
我地成村人都好冷`
佢沒人出聲姐`
我上年開始就咁串`
我比人串大ge
*************************************************
最後`fk fuibabii 生日快樂`xd
|