THERESA 生日大快樂`
又大一碎啦`
要快樂的`知道嗎`?
我會永遠十卜你架`XDD
好喇講番今日`XD'
今日番遲左好多囉`
第一堂`
MATH:
係咁做數`不過好識XD
第3堂`
ENG`成堂作文`XD
第4堂`中史`
好好玩`
支粉筆係我PATPAT 游走`XDDDD
第5堂`中文`
悶XD
第6堂`GEOG
本身個SIR 沒番`
點知又番左`
成堂都好悶囉`
放學個陣比我係`2A CLASSroom 見到樣好好笑ge野`
想知係咩`?
睇落去`xd

係咪好型呢`xddd
比吳'為'樂整到咁架`xddd
放學我見到張詩詩`
佢cut左個新頭
xd 好型`
|