TODAY is a sunny day xd
今日早過敏小小番`xd
第1堂`math
好好的一堂`
他說的`我居然全都明白`
第2堂`va
好好玩的一堂`
一開始
靖哥哥問我有沒睇過av
之後我話沒`
我問佢`你有睇過`?
佢話係有`
我問佢`下`係邊到睇架`
之後佢up左個網比我`xd 哈哈`
仲有下文係中史堂`xd
第3堂`eng
悶哇`xd
第4堂`中文`
成堂作文`xd 我係最快個個`
第5堂`中史`
因為msyip 沒番`
我同靖哥哥成堂係到玩`
佢唔知做咩話`我係一路睇av一路食飯`
之後chan pui shan 就話`
睇吳英俊食飯`xd仲難頂`xd
之後我就話`
如果係我`我睇av 好過同佢食飯`-,-
又沒啦啦咩我`有沒見過媽同dad做野`-,-
之後佢就話佢沒見過`
但係見到d 同過ge 用品-,-
好變態`-,-
又沒啦啦問 番版L.
問佢點解魚丸係生係出面唔係入面`-,-
之後就話`因為科豆唔可以係熱的地方生活
-,-囧`..你好變態-,-
第6堂`l.s
成堂cas
放學我去左英水`-,-
我地有個quiz
我地見到miss去左令野`
去抄答案囉`xd 勁吧`
我番到cr 見到成個壁報沒曬d paper-,-
原來岩岩吵大架`-,-
唔知咩事`沒啦啦`佢踩敏敏張凳
之後敏敏好嬲-,-
又唔知做咩`
蔡大小姐又話`
又點牙?,小姐`?
之後敏就話`
我唔係叫小姐`我有名你叫`我曾善敏囉`
又唔知做咩`-,-佢沒啦啦令左把cutter 出泥`-,- 吓李永信`-,-
如果我係到`我一定粗口大罵`-,- 佢真係好賤囉`
連呈哥都罵佢`xd
可唔可以有禮貌d呀..我可能平時都冇咩禮貌冇資格話你..但我起碼攞人野會問下人丫..用完人野會放番原位再講聲唔該丫<---copy from 個人信息`of 呈`
你話佢賤唔賤`-,-
唔怪得c班沒人鍾意佢啦`-,-
|