|
掉位。。。 
哎,,上art又要畫d好難既畫,,= =搞到我好燥,,,,,,,又搞埋d咁既野~
之後p.e又玩啦,,,都冇咩好講]]\\再上中史,,今次真係有d眼訓,,太累~
雖然我琴日10點半就訓左,,諗起真係有d對唔住陳sir,,,‥
之後chem好辛苦咁忍住5訓,,等佢一走,,即趴係度訓,,miss low堂就掉位~~
前:令仔俊;;(冇咩異議)後:馬拉(好不滿''搵個咁多野講既人係我後便)~
左:虞x達(冇乜好亦冇乜唔好),,,after sch就同angela傾計,,傾左粒鐘咁,,
行過去晴雨場同jason liu打左陣波〞…ok咖佢d波,,之後就同lillian閃人~





















↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙
|