xx×╳葉子的離開是風的追求][還是樹的不挽留??△﹡

E個DiaryXP可能變成貼圖區...要睇日記就去xanga..

                                   禁禁我就去啦

 

 

2005 年 10 月 26 日  星期三   

    

 

     

 

LucKy day~

今日周會講d野好悶- -"講左咩都forgot左囉,,""之後中文..boring..

dt砌果d風車..阿朱佢地搞掂晒,,我同annie,lily就係度睇同影相拍video..

好彩5駛畫圖住~,不過就走火警..走出去dt王好搞笑咁笑左,,仲要擺出一個..

好鬼搞笑,,串串地既表情..秒下嘴咁入去避太陽,,=.=我地就係度晒,,,,,,,,,,

中史好快過左,,maths就聽日先留堂,,﹒不過5好嗌我出去做呀>.<"我會死ga~

放左學叫minnie教我做下數]]真係有少少明啦==不過驚派份野比我果陣,,,,,,,

我會o晒咀定左係度唔識諗野咋~--我都知我對maths冇咩興趣咖啦,,所以先咁,,

最後就走左去文香園食野-.-"做隻飽死鬼~v~

 

 

 

 

↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙

刊登時間︰ 2005-10-26 06:54 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 cheriy 的日誌)


Annie 於 2005-10-26 07:23 PM 發表:
吾識都可以問我家~~~~~
我會教到你明家~~~~(當然,採取咩招式教到你明,就係另一回事!)
可能係軍訓式唷~~~~~~~你驚吾驚?
同學之間應互相幫助,死黨就更加係...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wahaha~我實問你既..
kaka~你以暴易暴都得咖~
軍訓式咪仲好~嗯~
轉校後記得搵我呀~>.<"
 
Posted at 2005-10-29 12:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cheriy
暱稱: #我有今日﹏-
性別: 女
國家: 香港
« February 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
最新文章
妖-0-
屌...
=.=
中史,,,唉!!
geog,,
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 81
今日人氣: 14
累積人氣: 3788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed