xx×╳葉子的離開是風的追求][還是樹的不挽留??△﹡

E個DiaryXP可能變成貼圖區...要睇日記就去xanga..

                                   禁禁我就去啦

 

 

2005 年 10 月 29 日  星期六   

    

 

     

 

3人行。。 疑惑

朝早首先同grandpa去飲茶[[之後就去何廣等annie..再去打波..

打左一陣cherie就到左,,minnie都係,,再搵左一個女性同我地打波\./"

打果陣好好笑,,果d動作同埋講既野,,XD'"笑到口都大晒∼-O-

打完就去M記食野,,買redbean pie but佢比左個apple pie我...我自己再去買過~

真係5明佢有冇聽我講野咖=-=+跟住又溫左一陣數,,接住cherie閃人,,

我地3個就去左library溫數,,annie d講解令到我好快咁明白左,,又係度講笑,,

呵xd""仲笑到好變態,,嘻嘻^^"到2點半左右就去mk間pizza hut食野,,>0<""

我叫左個瑞士wings同埋芝麻雪糕紅豆冰來食,,好正呀d wings""d汁都好好味~

埋單後行街,,,,行兆萬中心,,睇到阿jack d野呀..好想買呀,,但係冇果款=x="""

行到5點幾就搭車番來,,好攰好眼訓,,仲係車度訓左陣~好滿足呀今日!

↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙

刊登時間︰ 2005-10-29 12:08 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 cheriy 的日誌)


Min 於 2005-10-29 09:50 PM 發表:
哈哈!果日都幾好玩,幾好笑.
但係返到家又要煩測驗la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,,,測完再出去玩過不如,,
我有d掛住瑞士wings同埋d野飲~
Posted at 2005-10-30 10:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Min 於 2005-10-29 09:50 PM 發表:
哈哈!果日都幾好玩,幾好笑.
但係返到家又要煩測驗la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~~好好玩>.<"""
不過換來統測就5抵啦..
Posted at 2005-10-30 10:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cheriy
暱稱: #我有今日﹏-
性別: 女
國家: 香港
« February 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
最新文章
妖-0-
屌...
=.=
中史,,,唉!!
geog,,
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 81
今日人氣: 18
累積人氣: 3792
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed