|
3人行。。 
朝早首先同grandpa去飲茶[[之後就去何廣等annie..再去打波..
打左一陣cherie就到左,,minnie都係,,再搵左一個女性同我地打波\./"
打果陣好好笑,,果d動作同埋講既野,,XD'"笑到口都大晒∼-O-
打完就去M記食野,,買redbean pie but佢比左個apple pie我...我自己再去買過~
真係5明佢有冇聽我講野咖=-=+跟住又溫左一陣數,,接住cherie閃人,,
我地3個就去左library溫數,,annie d講解令到我好快咁明白左,,又係度講笑,,
呵xd""仲笑到好變態,,嘻嘻^^"到2點半左右就去mk間pizza hut食野,,>0<""
我叫左個瑞士wings同埋芝麻雪糕紅豆冰來食,,好正呀d wings""d汁都好好味~
埋單後行街,,,,行兆萬中心,,睇到阿jack d野呀..好想買呀,,但係冇果款=x="""
行到5點幾就搭車番來,,好攰好眼訓,,仲係車度訓左陣~好滿足呀今日!



↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙
|