|
唉,,要作文=..="
唉,,今朝係周會度練,,好懦,,瘀死呀直頭係--"仲要咁白痴企住~~
phy都冇上,,又係練,,咁細既地方又咁焗#.#…練到eng堂,,,
maths就唉,,,冇野say囉,,,his係度食栗子,,呵呵;;chem又做實驗,,
好彩5係好遲放="-食lunch之後搭6又要練,,練一堂又番去作文,,論孝"
點識寫,,﹒仲要400字,,叫我嘔d咩出來。放左學就係度睇波,,,,
我地學校win一半分囉.,,,d男仔打波真係爆勁,,=0="























↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙
|