xx×╳葉子的離開是風的追求][還是樹的不挽留??△﹡

E個DiaryXP可能變成貼圖區...要睇日記就去xanga..

                                   禁禁我就去啦

 

 

2005 年 11 月 25 日  星期五   

    

 

     

 

早放,,但悶爆,,,

art,,搞掂啦,,又做同H.E一齊合作既fashion show,,,design clothes,,--

其實撕magazine撕得幾過癮同hapi咖-,-..好多都好令]]哈X2..

之後P.E,,跑9MINS,,,變態麼??跑到好辛苦,,,死死下,,先得果16個半圈,,

e世人最憎亦最驚跑步="=,,跑完好似抖5到氣-00-"中史同西史都係度食野,,

當我同阿sir講"阿sir,我本野少左10幾版"..李x東插咀話"抵死."之後,,

我講左一個字,,=.=(自己估)..果個死人劉x倫同李x東就話"你講咩呀?!?”

講得出唔怕認啦~哈,,,幾時有講過我唔識爆粗je ,…XD",之後食LUNCH,,

eng堂.,,我同李x熹係度講p.e堂果陣講miss low係咪有左..之後同埋lily係度講,,

最後都問左,,之後miss話"係呀,,上次我都著左e d3,,有左3個月",,你地e+先知呀?"

之後我地係度恭喜佢,,好熱烈咁talking,,呵"eddie仲話要個bb做佢既契細佬,,

諗入d咪即係契弟?佢都傻既,之後就quiz啦,,quiz完就放,,同angela,lillian去麥記,,

坐左陣c同cherie都來左,,一陣就閃人,,同埋lillian.一齊行番home,,買左d野食,,

去到我果邊既球場就打波,,打得好攰同埋撞到李x東,,我都諗住見佢5到咖啦..

隻張開隻眼閉-.+...but佢打下打下行過來,,-.-我諗佢係太過得閒,,kay lee都係度,,

住大埔都係度打咁耐,,甘拜下風,,打到7點幾先走人,,真係好攰好眼訓,,唔想諗野,,

﹏不過有d野永遠會跟隨你…揮之不去﹒

 

 

↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙

刊登時間︰ 2005-11-25 08:06 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 cheriy 的日誌)


vern 於 2005-11-25 09:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-11-26 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cheriy
暱稱: #我有今日﹏-
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
妖-0-
屌...
=.=
中史,,,唉!!
geog,,
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 81
今日人氣: 35
累積人氣: 3809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed