|
去左銀城影貼紙相>v<”
哈,,,今日一早就趕功課啦,,點知ms曾話我第1篇唔夠數,...吹脹-0-
唯有作好比佢啦諗住,,點知lunch佢又係度鬧f1果條女,,果條女都抵死既,,
鬼叫佢著yellow綁帶咩=-="無奈咁上r.s同music lesson,,-0-",,bio,,好悶牙..
又回復番之前咁樣喇==又冇實驗,,,又冇新意…___妖,,悶到訓晒..!
geog比ms罰企左陣..[[超,,放左學,,,ms low又話要排過晒d位,,fcuk..
落到去小縉同小揚都等緊,,4點度就飛的去,,個driver叔叔係咁撩我地傾計..
如果HK多d E D人就好啦,佢轉車,,之後話:係咪好醒呢,,你地咁都唔讚下我,,
哈2,,好搞笑,,又係咁講笑,,之後到左就話:收你廿蚊算啦..呵"之後仲SAY埋good bye^^
去到就係度等靖宜同埋小富啦,,過程就好多笑話-v-"嘻,,影左2輯牙,,之後小揚趕住閃~
就閃左,,小縉係咁教佢搭車要行既路,,傾左成半個鐘有多,,搞掂佢之後,,,又影左一輯嚕~
又比小縉禁頭="-,,,,可怒也!!不過都影得唔錯,,哈,,今次既銀城之旅收穫唔錯~


↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙
|