|
鬥波,,,,
dt畫既pic,,,"好難..!想死/.\..之後,,中史就好笑囉,(其實5記得有咩好笑)..
可能訓左既關係...真係好眼訓..近排成日打波,,又攰又眼訓..成個人散晒~
maths,chin.epa冇咩好講…一個字"悶"...
e+d日記有咁簡得咁簡..=u="懶呀~放左之後就打波,,我過去問人囉...
好彩果4個人又好人,,一個伯伯同一個男士同2個學生,,- -"都係好似平時咁玩,,
都有笑過既﹒不過唔似上次咁開心,,"玩完晒都好累..之後d人又來,,坐左陣就閃..


↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙
|