um..今日中史小測.雖然quiz好少,,but足以致命口羅,,唉..
art,,原本好地地,,繆sir來代堂就有事啦..recess留左係度聽[大]道理..
之後p.e考走籃,哎,,走得岩又如何?一球都唔入..夠衰啦呱..
好早就放我地,,去左CANTEEN飲野;.中西史都係度醫肚''
LUNCH之後既chem..唔敢訓囉,,cpt容乜易羅零分牙?!..無奈je..
then課外活動變左校長訓話…講番件news..ms chu同湯副校都有講..
幾時都鐘意湯sir多過ms chu..把聲又好聽d~個人又得意d....
完左番屋企果陣見到有棉花糖,,買左個..番到屋企,,部腦...又衰左,,
個人就好[猛]..之後羅到小程電話..問佢幾時得閒補數....
傾傾下傾左第2d野,,傾左幾粒鐘..好好笑..ar//..心情好番d∼
↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙