cherry0218
暱稱: cherry妹 ;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

 2006 年 9 月 15 日  星期五

 

由尋日開始已經唔係好妥..

連訓教都醒左幾次..番到學校經常性凝視1方..

Helen又問我{Are you ok?}囉!

上P.S.E我好似想殺死人咁..

無論男或女同我講野都無乜點理佢..

[我到底是怎麼啦??]

English堂做諺語填充..

60題只能做到11題囉咩事..

邊個夠我勁!?

French自己1個係度做練習..So loneliness!

英文補課真係有小小覺得佢當我連ABC都唔識..

點同人講HELLO都要教我-.-

1路做,,個肚1路打鼓-3-

食完D蘑菇+腸仔之後..打唔開個兜..

Wandy,Marykate&某個女仔都試過..開唔到T^T

本以為我個Lunch凍過水..最後都俾我開左!=P

食食下Lunch見到[佢]..唔怪之得Marykate望住[佢]個方向..

食完野我都某D時段望住[佢]..{不可張揚!}

上Religiou..DUMP垃圾果時俾條肥友撞左1下!

SORRY都無聲囉!!Bullshit!!.\ /.

上MUSIC..派左張WS..做做做..

D符號名詞唔識..問Helen點做..

做完之後問佢係咪Test..佢話係!= =

{我是否作了弊??-.-}

最低果題原來仲要畫1種樂器..我畫左Saxophone..

我行去張Poster到睇下個名點串..

見到有兩條友係度睇我畫果個Saxophone-0-

見到我..佢地即刻走..

放學臨走都見到[佢]..突然又好想快D番學..

 

2006-09-15 10:59 PM

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 cherry0218 的日誌)


YUEN` 於 2006-09-16 05:07 PM 發表:
CHERRY*33*
仲記5記得我! x)
h0想見下你ya.
很閒就p0下相na! -V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YUEN!>v<
甚會忘記你呢!?XD
我會得閒PO相的!
 
Posted at 2006-09-17 05:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rubykwan 於 2006-09-16 01:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-09-16 04:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]