| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2006 年 9 月 15 日 星期五 
|
|
由尋日開始已經唔係好妥..
連訓教都醒左幾次..番到學校經常性凝視1方..
Helen又問我{Are you ok?}囉!
上P.S.E我好似想殺死人咁..
無論男或女同我講野都無乜點理佢..
[我到底是怎麼啦??]
English堂做諺語填充..
60題只能做到11題囉咩事..
邊個夠我勁!?
French自己1個係度做練習..So loneliness!
英文補課真係有小小覺得佢當我連ABC都唔識..
點同人講HELLO都要教我-.-
1路做,,個肚1路打鼓-3-
食完D蘑菇+腸仔之後..打唔開個兜..
Wandy,Marykate&某個女仔都試過..開唔到T^T
本以為我個Lunch凍過水..最後都俾我開左!=P
食食下Lunch見到[佢]..唔怪之得Marykate望住[佢]個方向..
食完野我都某D時段望住[佢]..{不可張揚!}
上Religiou..DUMP垃圾果時俾條肥友撞左1下!
SORRY都無聲囉!!Bullshit!!.\ /.
上MUSIC..派左張WS..做做做..
D符號名詞唔識..問Helen點做..
做完之後問佢係咪Test..佢話係!= =
{我是否作了弊??-.-}
最低果題原來仲要畫1種樂器..我畫左Saxophone..
我行去張Poster到睇下個名點串..
見到有兩條友係度睇我畫果個Saxophone-0-
見到我..佢地即刻走..
放學臨走都見到[佢]..突然又好想快D番學..
|
|
2006-09-15 10:59 PM
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| |
|
|
YUEN` 於 2006-09-16 05:07 PM 發表:
CHERRY*33*
仲記5記得我! x)
h0想見下你ya.
很閒就p0下相na! -V-
|
網主回覆
YUEN!>v<
甚會忘記你呢!?XD
我會得閒PO相的!
Posted at 2006-09-17 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-09-16 04:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|