|[!★ '.. 寧 願 清 醒 忍 痛 地 放 棄 你=]..'''
[!★ '..即使一個自愛也好 越對我好 \/'[-!﹏
°×`◆越需要控制我反應 *!?[
[]◇`×° 對未來還沒信心 怎張開眼睛﹌☆"
.★×*-[,如何專一都想轉性 ,!°,-- -'
cherry0716
暱稱: §*KiDTinG§﹉
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
[]◇`×°`突然之間很...
2006-09-21
2006-09-16
2006-09-13
2006-09-12
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 2507
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


2006-08-31 分類: 未分類

聽日就返學啦'''勁唔鍾意,,因為某d原因

搞到我勁唔想返學...

 功課郁都無郁過,書都未買晒]返咩學?

  比人激到彈起左''超不爽''

 




訪客留言 (返回 cherry0716 的日誌)


哥 於 2006-09-01 02:28 AM 發表:
唉...都係一個問題..???你又唔知我係邊個架???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hoi5354230 於 2006-09-01 02:25 AM 發表:
下...咁快用晒....用左去邊啊....我媽俾左$$$我買3...d $$我仲未用啊...我用黎買書個d....kaka....洗唔洗我借俾你丫???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



哥 於 2006-08-31 04:34 PM 發表:
雖然我都唔想返...我連作業都未買...書又未買齊...你都係因為佢先唔想返姐...你咪當佢係同學囉...咩都要識面對...知冇...當新嚐試囉...我都唔知講咩好啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我覺得同佢冇可能會講野囉''
 當??可以當既話,,我情願自己冇識過佢
我都唔想咁''但係我真係好辛苦
我作業都未買啦~d$已經比我洗晒'
仲讀咩書..
 
Posted at 2006-08-31 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]