今日超hapi呀
雖然日日都要train
不過今日唔使做咁鬼多
同埋今日有師妹請我食野Wakaka...
跟住食飯果陣時
有點唱站
讀左我個張
跟住d老師話我寫得好好
不停請我食糖
小息果陣
要朗誦
聽日就比賽啦
好期待呀
希望聽日有No.1-5啦
不過都冇可能嫁啦
琴日話post番d相ge
係我lee排成日睇ge卡通片
係我最love ge影之一
好beauti ge disney characters