xDDD.......... - *~Cherry之Blog=]]]]]] - QOOZA BLOG 網上日誌
*~Cherry之Blog=]]]]]]
歡迎大家黎番個言.....支持下我喇!!xDDD
最緊要係friendship!"""""""">3<"
cherry0819
暱稱: 梓慧妹
性別: 女
國家: 香港
2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


xDDD.......... 分類: 未分類

今日超hapi呀

雖然日日都要train

不過今日唔使做咁鬼多

同埋今日有師妹請我食野Wakaka...

跟住食飯果陣時

有點唱站

讀左我個張

跟住d老師話我寫得好好

不停請我食糖

小息果陣

要朗誦

聽日就比賽啦

好期待呀

希望聽日有No.1-5啦

不過都冇可能嫁啦

琴日話post番d相ge

係我lee排成日睇ge卡通片

係我最love ge影之一

好beauti ge disney characters

 

 

 






訪客留言 (返回 cherry0819 的日誌)


cmsjess 於 2006-11-16 05:37 PM 發表:
幅disney圖我都有啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]